Turistička zajednica Grada Požege objavljuje
O T V O R E N I J A V N I P O Z I V
za prodajno mjesto u parku Pod gradom za prodaju lepinja/kokica na manifestaciji Advent u Požegi 2023.
- Predmet javnog poziva
Iskaz interesa za prodajno mjesto za prodaju lepinja/kokica/balona tijekom Adventa u Požegi 2023., za koje će organizator pripremiti prigodan program.
Manifestacija će se održati u parku Pod gradom te na prostoru bivšeg atletskog stadiona (dvorište Gimnazije Požega), od 2. prosinca 2023. do 7. siječnja 2024. godine.
Broj prodajnih mjesta koji se daju na korištenje je ograničen.
2. Naknada za korištenje
Za pružanje usluge prodaje lepinja/kokica/balona utvrđuje se cijena u iznosu od:
- Za prodaju kokica – 20 eura/dan
- Za prodaju lepinja – 50 eura/dan
U naknadu za korištenje je uključen priključak i trošak električne energije i odvoz otpada.
Korisnik je dužan uplatiti iznos naknade najkasnije 24 sata prije datuma za koji se prijavljuje na račun TZ Grada Požege otvoren kod Zagrebačke banke IBAN broj HR 7723600001102473727, s naznakom „ Advent u Požegi 2023. – prodajno mjesto“.
3. Organizacija manifestacije
Lokacija: park Pod gradom u Požegi
Organizator manifestacije obvezuje se osigurati prigodan umjetnički i zabavni program za vrijeme održavanja manifestacije
Informacije i detalje o samom programu zainteresirani prijavitelji mogu dobiti u Turističkoj zajednici Grada Požege, a dostupan je i na službenim stranicama TZ.
4. Uvjeti sudjelovanja
Pravo sudjelovanja na javnom pozivu imaju pravne i fizičke osobe s registriranom djelatnošću.
Korisnik može istaknuti ponudu za jedno (1) prodajno mjesto.
Korisnici su dužni u prijavi dostaviti:
– ispunjeni obrazac prijave,
– opis ponude s kojom će se predstaviti na manifestaciji
Ponude moraju biti zaprimljene u Turističkom uredu TZ Grada Požege najkasnije 24 sata prije datuma za koji se korisnik prijavljuje, neovisno o načinu dostave. Ponude koje nisu potpune, pravovremene te koje ne udovoljavaju gore propisanim uvjetima neće se razmatrati.
Zainteresirani su dužni dostaviti svoju prijavnicu putem pošte, neposredno u Turističkoj zajednici Grada Požega na adresu Požega, Trg Sv. Trojstva 11 ili na e-mail: tz-pozega@po.t-com.hr.
5. Obveze korisnika
Korisnici su dužni:
- održavati čistoću prodajnog mjesta te u prostoru oko prodajnog mjesta
- osigurati osoblje za rad,
- pridržavati se radnog vremena manifestacije,
- imati dostupnu zalihu robe za vrijeme trajanja manifestacije,
- ponuda treba biti istovjetna predloženoj ponudi – zakupniku nije dopušteno na vanjskim površinama ispred prodajnog mjesta postavljati vlastite uređaje i opremu bez odobrenja organizatora
Korisnici su dužni svoju djelatnost uskladiti s pozitivnim zakonskim propisima RH, poštivati higijensko-tehničke uvjete kao i ishoditi prethodnu sanitarnu suglasnost te ostale suglasnosti nadležnih tijela ukoliko je potrebno za obavljanje djelatnosti te poštivati propise o javnom redu i miru i komunalnom redu, polazeći od posebnosti ove manifestacije. U slučaju da inspekcijski ili neki drugi nadzor nadležnih tijela utvrdi nepravilnosti u poslovanju korisnika, TZ Grada Požege ne snosi nikakvu odgovornost za isto.
DIREKTORICA TZ GRADA POŽEGE
Mirna Šimunović Svoboda, mag.pol.