Turistička zajednica Grada Požege objavljuje

P  O  Z  I  V

za iskaz interesa za izlaganje, prezentaciju i prodaju proizvoda i ugostiteljskih usluga na proslavi Dana grada Požege i „Grgureva“,  na Trgu Svetog Trojstva dana 16.03.2024. godine od 10:00 do 17:00 sati.

I.

Turistička zajednica Grada Požege, kao organizator obilježavanja Dana grada Požege i „Grgureva“, poziva sve zainteresirane: trgovačka društva, obrte,  OPG- ove i ostale pravne i fizičke osobe zainteresirane da po općim i posebnim uvjetima dostave prijavnicu za drveni štand/drvenu kućicu, tijekom održavanja manifestacije.

II.

 Prijavnica se dostavlja za:

  • Drvene kućice na prostoru Trga Svetog Trojstva u Požegi od 10,00 do 17,00 sati – 3 kućice
  • Drveni štandovi od 10,00 do 17,00 sati

III.

Zainteresirani su dužni dostaviti svoju prijavnicu s prihvaćenim općim i posebnim  uvjetima najkasnije do  29. veljače 2024. godine, putem pošte,  neposredno u Turističkoj zajednici Grada Požega (Trg Svetog Trojstva 11) ili na e-mail: tz-pozega@outlook.com.

IV.

TZ Grada Požege nije dužna davati posebna obrazloženja zbog izbora korisnika i pri svemu ne snosi nikakvu odgovornost. TZ Grada Požege će odluku o odabiru objaviti na web stranicama Turističke zajednice Grada Požege https://www.pozega-tz.hr/ do 04. ožujka 2024. godine.  

IV.

Prijavnice koje ne ispunjavaju tražene uvjete, koje nisu dostavljene u traženom obliku i sadržaju ili nisu dostavljene u propisanom roku neće se razmatrati, niti uvrstiti u program izlaganja, prezentacije i prodaje proizvoda i usluga na obilježavanju Dana grada Požege i „Grgurevu 2024.“

TZ Grada Požege

Mirna Šimunović Svoboda, direktorica Turistička zajednice


VAŽNE  INFORMACIJE  ZA  IZLAGAČE:

OPĆI I POSEBNI UVJETI

Kotizacija za sudjelovanje u pripremi i organizaciji proslave Dana grada Požege se ne naplaćuje.  

Turistička zajednica Grada Požege se obvezuje osigurati sljedeće:

  • Organizirati i profesionalno provesti programski sadržaj manifestacije Dan grada Požege i „Grgurevo“
  • Promociju manifestacije Dan grada Požege i „Grgurevo“
  • Osigurati korištenje gradske površine: prostor za izlaganje – drvenu kućicu ili štand

Svi izlagači moraju imati registriranu proizvodnju proizvoda koje izlažu. 

  • Pravne osobe/ izvadak iz sudskog registra
  • obrtnici / izvadak iz obrtnog registra, obrtnica ili rješenje o upisu u obrtni registar
  • udruge / rješenje državne uprave
  • obiteljska poljoprivredna gospodarstva /rješenje o upisu u upisnik obiteljskih gospodarstva ; rješenje za Upis u upisnik dopunskih djelatnosti na OPG-u
  • domaća radinost / rješenje o upisu domaće radinosti 
  • slobodna zanimanja / rješenje o upisu u registar djelatnosti kod nadležnog tijela 
  • potvrdu o članstvu u neku od strukovnih udruga (HDLU, ULUPUH, LUV itd.)
  • kopija rješenja o obvezniku plaćanja trošarine (za prodaju alkohola i alkoholnih pića)
  • kopija potpisnog kartona ili dokumenta koji izdaje nadležno tijelo kojim je vidljiva ovlaštena osoba za potpisivanje ugovora , kopiju osobne iskaznice ovlaštene osobe
  • Zakonom o trgovini. u članku 5. i 16. propisane su nove obveze za OPG gdje mora svaki dan voditi evidenciju robe kao neku vrstu otpremnice i mora ju imati sa sobom na štandu
  • Na svakoj kućici treba  biti  istaknut naziv izlagača  (tvrtka, obrt, OPG, udruga) te cjenik proizvoda.
  • Cijena proizvoda koji se prodaju u slobodnom (rasutom) stanju mora biti istaknuta u kunama za jedinicu mjere proizvoda – kn/kg, te je za prodaju istih potrebno imati i ovjereno mjerilo – vagu
  • Roba namijenjena  prodaji  mora  imati  obavijest o proizvodu
  • Svi izlagači proizvoda moraju ispunjavati uvjete propisane Zakonom o fiskalizaciji u prometu gotovinom  (NN 133/12)
  • Svi  izlagači proizvoda  koji izlažu alkoholna pića ili proizvode koji sadrže alkohol  moraju ispunjavati uvjete prema Zakonu o zajedničkoj organizaciji tržišta poljoprivrednih proizvoda i posebnim mjerama i pravilima vezanim za tržište poljoprivrednih proizvoda (NN 82/13) te Pravilniku o jakim alkoholnim pićima (NN 61/09, 141/09, 86/11, 104/11 i 118/11)/
  • Izlagači  koji  izlažu –  prodaju  hranu  životinjskog  porijekla (sir, med, suhomesnate proizvode ) moraju  imati  veterinarski  kontrolni  broj  ( VKB ).
  • Subjekti u poslovanju s hranom moraju biti registrirani, osoblje mora imati sanitarne iskaznice i „higijenski minimum“.

Prijavnice:

Skip to content