Turistička zajednica Grada Požege objavljuje
P O Z I V
za iskaz interesa za izlaganje, prezentaciju i prodaju proizvoda i ugostiteljskih usluga na proslavi Dana grada Požege i „Grgureva“, na Trgu Svetog Trojstva dana 16.03.2024. godine od 10:00 do 17:00 sati.
I.
Turistička zajednica Grada Požege, kao organizator obilježavanja Dana grada Požege i „Grgureva“, poziva sve zainteresirane: trgovačka društva, obrte, OPG- ove i ostale pravne i fizičke osobe zainteresirane da po općim i posebnim uvjetima dostave prijavnicu za drveni štand/drvenu kućicu, tijekom održavanja manifestacije.
II.
Prijavnica se dostavlja za:
- Drvene kućice na prostoru Trga Svetog Trojstva u Požegi od 10,00 do 17,00 sati – 3 kućice
- Drveni štandovi od 10,00 do 17,00 sati
III.
Zainteresirani su dužni dostaviti svoju prijavnicu s prihvaćenim općim i posebnim uvjetima najkasnije do 29. veljače 2024. godine, putem pošte, neposredno u Turističkoj zajednici Grada Požega (Trg Svetog Trojstva 11) ili na e-mail: tz-pozega@outlook.com.
IV.
TZ Grada Požege nije dužna davati posebna obrazloženja zbog izbora korisnika i pri svemu ne snosi nikakvu odgovornost. TZ Grada Požege će odluku o odabiru objaviti na web stranicama Turističke zajednice Grada Požege https://www.pozega-tz.hr/ do 04. ožujka 2024. godine.
IV.
Prijavnice koje ne ispunjavaju tražene uvjete, koje nisu dostavljene u traženom obliku i sadržaju ili nisu dostavljene u propisanom roku neće se razmatrati, niti uvrstiti u program izlaganja, prezentacije i prodaje proizvoda i usluga na obilježavanju Dana grada Požege i „Grgurevu 2024.“
TZ Grada Požege
Mirna Šimunović Svoboda, direktorica Turistička zajednice
VAŽNE INFORMACIJE ZA IZLAGAČE:
OPĆI I POSEBNI UVJETI
Kotizacija za sudjelovanje u pripremi i organizaciji proslave Dana grada Požege se ne naplaćuje.
Turistička zajednica Grada Požege se obvezuje osigurati sljedeće:
- Organizirati i profesionalno provesti programski sadržaj manifestacije Dan grada Požege i „Grgurevo“
- Promociju manifestacije Dan grada Požege i „Grgurevo“
- Osigurati korištenje gradske površine: prostor za izlaganje – drvenu kućicu ili štand
Svi izlagači moraju imati registriranu proizvodnju proizvoda koje izlažu.
- Pravne osobe/ izvadak iz sudskog registra
- obrtnici / izvadak iz obrtnog registra, obrtnica ili rješenje o upisu u obrtni registar
- udruge / rješenje državne uprave
- obiteljska poljoprivredna gospodarstva /rješenje o upisu u upisnik obiteljskih gospodarstva ; rješenje za Upis u upisnik dopunskih djelatnosti na OPG-u
- domaća radinost / rješenje o upisu domaće radinosti
- slobodna zanimanja / rješenje o upisu u registar djelatnosti kod nadležnog tijela
- potvrdu o članstvu u neku od strukovnih udruga (HDLU, ULUPUH, LUV itd.)
- kopija rješenja o obvezniku plaćanja trošarine (za prodaju alkohola i alkoholnih pića)
- kopija potpisnog kartona ili dokumenta koji izdaje nadležno tijelo kojim je vidljiva ovlaštena osoba za potpisivanje ugovora , kopiju osobne iskaznice ovlaštene osobe
- Zakonom o trgovini. u članku 5. i 16. propisane su nove obveze za OPG gdje mora svaki dan voditi evidenciju robe kao neku vrstu otpremnice i mora ju imati sa sobom na štandu
- Na svakoj kućici treba biti istaknut naziv izlagača (tvrtka, obrt, OPG, udruga) te cjenik proizvoda.
- Cijena proizvoda koji se prodaju u slobodnom (rasutom) stanju mora biti istaknuta u kunama za jedinicu mjere proizvoda – kn/kg, te je za prodaju istih potrebno imati i ovjereno mjerilo – vagu
- Roba namijenjena prodaji mora imati obavijest o proizvodu
- Svi izlagači proizvoda moraju ispunjavati uvjete propisane Zakonom o fiskalizaciji u prometu gotovinom (NN 133/12)
- Svi izlagači proizvoda koji izlažu alkoholna pića ili proizvode koji sadrže alkohol moraju ispunjavati uvjete prema Zakonu o zajedničkoj organizaciji tržišta poljoprivrednih proizvoda i posebnim mjerama i pravilima vezanim za tržište poljoprivrednih proizvoda (NN 82/13) te Pravilniku o jakim alkoholnim pićima (NN 61/09, 141/09, 86/11, 104/11 i 118/11)/
- Izlagači koji izlažu – prodaju hranu životinjskog porijekla (sir, med, suhomesnate proizvode ) moraju imati veterinarski kontrolni broj ( VKB ).
- Subjekti u poslovanju s hranom moraju biti registrirani, osoblje mora imati sanitarne iskaznice i „higijenski minimum“.
Prijavnice: