Turistička zajednica Grada Požege objavljuje

P  O  Z  I  V

za iskaz interesa za prodaju proizvoda i ugostiteljskih usluga u sklopu manifestacije

 ”Ivanjski krijes 2025.”,

koja će se održati na Trgu Sv. Trojstva u Požegi dana 21. lipnja 2025. godine.

I.

Turistička zajednica Grada Požege, kao organizator manifestacije poziva sve zainteresirane da dostave prijavnicu za prodaju svojih proizvoda.

II.

 Prijavnica se dostavlja za:

VrstaNamjenaIznos kotizacije
Drveni štandProdaja gotovih prehrambenih proizvoda40,00
Drvena kućicaUgostiteljska djelatnost – posluživanje hrane i/ili pića100,00 €
  Prodajno mjesto  Prodaja proizvoda i usluga60,00 €
Površina za pokretna prodajna kolicaProdaja kokica30,00 €
Površina na truck voziloUgostiteljska djelatnost – priprema i posluživanje craft pića i napitaka80,00 €
Javna površinaZabavni sadržaj (napuhanac)120,00 €

III.

Gore navedene zakupljene vrste dodjeljuju se na korištenje na Trgu Sv. Trojstva u Požegi dana 21. lipnja 2025. od 19,00 sati do 22. lipnja 2025. do 02,00 sata.

IV.

U svrhu pripreme i organizacije, nakon službene potvrde o izboru izlagača, potrebno je uplatiti kotizaciju na račun organizatora, Turističke zajednice Grada Požege, otvoren kod Zagrebačke banke IBAN broj HR7723600001102473727uz opis plaćanja – Ivanjski krijes 2025.

U slučaju da prijavitelj odustane od dodijeljene lokacije, uplaćena kotizacije se ne vraća.

Navedena kotizacija uplaćuje se nakon obavijesti organizatora o odabiru prijavitelja, a prije održavanja same manifestacije.

Kotizacija uključuje:

  • Korištenje javne gradske površine
  • Prijevoz i korištenje drvenog štanda/drvene kućice
  • Priključak električne energije i utrošak električne energije
  • Promociju manifestacije „Ivanjski krijes 2025.“
  • Prigodan glazbeni sadržaj

V.

Dužnosti prijavitelja:

  • održavati čistoću u kućici/štandu/prodajnom mjestu te u prostoru konzumacije oko istih,
  • osigurati osoblje za rad,
  • pridržavati se radnog vremena manifestacije,
  • imati dostupnu zalihu robe za vrijeme trajanja manifestacije,
  • ponuda treba biti istovjetna predloženoj ponudi,
  • zakupniku nije dopušteno na vanjskim površinama ispred kućice postavljati vlastite uređaje i opremu bez odobrenja organizatora.
  • zakupniku nije dopušteno isticanje bilo kakvih reklamnih materijala bez dogovora s organizatorom (banner, suncobran i slično)
  • zakupnik je dužan ishodovati potrebne dozvole i suglasnosti nadležnih tijela, poštovati higijensko-tehničke uvjete te uskladiti obavljanje djelatnosti sa svim relevantnim zakonskim propisima i podzakonskim aktima koji se odnose na istu
  • zakupnik je dužan istaknuti cjenik proizvoda.

VI.

Zainteresirani su dužni dostaviti svoju prijavnicu najkasnije do 09. lipnja 2025. godine putem pošte, neposredno u Turističkoj zajednici Grada Požega na adresu Požega, Trg Sv. Trojstva 11 ili na e-mail: e-mail: tz-pozega@po.t-com.hr.

TZ Grada Požege zadržava pravo odabira prodavača, kao i određivanje pozicije prodajnih mjesta na Trgu Sv. Trojstva, pri čemu nije dužna davati posebna obrazloženja i prema tome ne snosi nikakvu odgovornost prema prijaviteljima.

Kao dodatni poticaj lokalnom razvoju, prilikom odabira prednost će imati prijavitelji s područja Požeško-slavonske županije.

Odabir prijavitelja bit će realiziran najkasnije do 11. lipnja 2025. godine, a prijavitelji će biti obavješteni na kontakt naveden na prijavnom obrascu.

VIII.

Ponude koje ne ispunjavaju tražene uvjete, koje nisu dostavljene u traženom obliku i sadržaju ili nisu dostavljene u propisanom roku neće se razmatrati.

DIREKTORICA TZ GRADA POŽEGE

Mirna Šimunović Svoboda, mag.pol.

Prijavnica:

Skip to content