Turistička zajednica Grada Požege objavljuje
JAVNI POZIV
za davanje na korištenje drvenih sajamskih kućica ugostiteljima u adventskom razdoblju
- Predmet javnog poziva
Turistička zajednica Grada Požege daje na privremeno korištenje četiri (4) drvene sajamske kućice ugostiteljima koji posluju na području Trga Svetog Trojstva i šetališne zone (Mesnička ulica, Ulica Dragutina Lermana, Ulica svetog Florijana i Cehovska ulica), u razdoblju od 1. prosinca 2025. do 9. siječnja 2026. godine.
2. Objekt koji se dodjeljuje na korištenje
- Drvene ugostiteljske kućice:
- Dimenzije: 2.8 x 1.8m bijele, bočni ulaz (za ugostiteljsku djelatnost)
3. Naknada za korištenje
Drvene sajamske kućice daju se na korištenje bez naknade.
4. Uvjeti sudjelovanja i odabir
Pravo sudjelovanja na javnom pozivu imaju pravne i fizičke osobe s registriranom ugostiteljskom djelatnošću, čiji se ugostiteljski objekti nalaze na području Trga Svetog Trojstva i šetališne zone (Mesnička ulica, Ulica Dragutina Lermana, Ulica svetog Florijana i Cehovska ulica).
Korisnik može istaknuti ponudu za jednu (1) adventsku kućicu.
Kriterij odabira:
- Raznolikost i kvaliteta ugostiteljske ponude.
- Redoslijed zaprimanja prijava
TZ Grada Požege će sa svakim odabranim korisnikom sklopiti Ugovor o korištenju adventske kućice.
TZ Grada Požege nije dužan davati posebna obrazloženja zbog izbora korisnika i pri svemu ne snosi nikakvu odgovornost.
Natjecatelji su dužni ponudu dostaviti u zatvorenoj omotnici na adresu TZ Grada Požege: Turistička zajednica Grada Požege, Trg Sv. Trojstva 11, osobno ili preporučenom poštom. Na omotnici treba naznačiti adresu: TURISTIČKA ZAJEDNICA GRADA POŽEGE, Trg Sv. Trojstva 11, 34 000 Požega, uz naznaku
« Javni poziv ADVENT U POŽEGI 2025.»
Ponude moraju biti zaprimljene u Turističkom uredu TZ Grada Požege najkasnije do 17.11.2025. godine do 15:00 sati, neovisno o načinu dostave. Ponude koje nisu potpune, pravovremene te koje ne udovoljavaju gore propisanim uvjetima neće se razmatrati.
Lista odabranih korisnika objavit će se na web stranici Turističke zajednice Grada Požege do 21.11.2025. godine.
U slučaju da jedna ili više adventskih kućica, nakon provedenog javnog poziva ostane slobodna, TZ Grada Požege zadržava pravo neposredne dodjele iste po pozivu ili zahtjevu uz ispunjenje gore propisanih uvjeta.
5. Podnošenje zahtjeva
Iskazivanje interesa obavlja se pisanim putem te prijava mora sadržavati:
1. naziv/ime i prezime (adresa sjedišta/prebivališta, OIB, ime i prezime odgovorne osobe, telefon, e-mail).
2. detaljni opis vrste ponude koja se nudi, asortiman robe, jela, pića, napitaka i drugih sadržaja.
Uz ponudu je potrebno priložiti:
1. za pravne osobe: izvadak iz sudskog registra ili rješenje o upisu u sudski registar;
2. za obrtnike: izvadak iz obrtnog registra, obrtnica ili rješenje o upisu u obrtni registar (ponuda fizičke osobe obrtnika čiji obrt nije aktivan neće se razmatrati);
3. za obiteljska poljoprivredna gospodarstva: rješenje o upisu u upisnik obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava;
4. za slobodna zanimanja: rješenje o upisu u registar djelatnosti kod nadležnih tijela;
5. potpisanu izjavu kojom prihvaćaju sve uvjete iz ovog Javnog poziva (sadržano u obrascu ponude).
6. Obveze odabranog korisnika
Odabrani korisnik dužan je na pročelje adventske kućice vidno istaknuti naziv tvrtke/obrta/udruge/OPG-a i dr. pod kojim posluju, te o svom trošku prigodno ukrasiti adventske kućice blagdanskim ukrasima tijekom trajanja manifestacije.
Odabrani korisnik je dužan održavati objekt i okolni prostor urednima i čistima te odlagati otpad na za to predviđeno mjesto.
Odabranom korisniku nije dopušteno na vanjskim površinama ispred kućice postavljati vlastite uređaje i opremu bez odobrenja Grada Požege.
Odabrani korisnik odgovoran je za svu štetu nastalu korištenjem kućice i pripadajuće opreme protivno njenoj namjeni i/ili ovom javnom pozivu, bez obzira na to je li objekt koristio on ili koja druga osoba kojoj je omogućio da se istom koristi.
Objekt i opremu ustupljenu od strane TZ Grada Požege može koristiti samo odabrani korisnik kojem je objekt ustupljen te isti nije dozvoljeno ustupiti trećim osobama na korištenje bez odobrenja Organizatora.
Predlaže se da djelatnici adventskih kućica za vrijeme radnog vremena budu prigodno odjeveni u duhu blagdana (kape Djeda Božićnjaka, pregače s prigodnim ukrasima i slično).
Odabrani korisnik je dužan, po završetku manifestacije, a najkasnije 11.01.2026. godine do 08:00 sati osloboditi kućicu od osoba i stvari i predati TZ Grada Požege stanju u kakvom ju je zaprimio.
Izabrani korisnik dužan je svoju djelatnost uskladiti s pozitivnim zakonskim propisima RH, poštivati higijensko-tehničke uvjete kao i ishoditi prethodnu sanitarnu suglasnost te ostale suglasnosti nadležnih tijela ukoliko je potrebno za obavljanje djelatnosti te poštivati propise o javnom redu i miru i komunalnom redu, polazeći od posebnosti ove manifestacije. U slučaju da inspekcijski ili neki drugi nadzor nadležnih tijela utvrdi nepravilnosti u poslovanju odabranih korisnika adventske kućice TZ Grada Požege ne snosi nikakvu odgovornost za isto.
TURISTIČKA ZAJEDNICA GRADA POŽEGE
PRIJAVNICA: