Turistička zajednica Grada Požege objavljuje
P O N O V LJ E N I J A V N I P O Z I V
za zakup adventskih kućica za sudjelovanje na manifestaciji Advent u Požegi 2023.
- Predmet Ponovljenog javnog poziva
Iskaz interesa za zakup ugostiteljskih kućica za organiziranje ugostiteljske djelatnosti i prigodne prodaje tijekom Adventa u Požegi 2023., za koje će organizator pripremiti prigodan program.
Manifestacija će se održati u parku Pod gradom te na prostoru bivšeg atletskog stadiona (dvorište Gimnazije Požega), od 2. prosinca 2023. do 7. siječnja 2024. godine.
2. Objekt koji se dodjeljuje na korištenje
- Drvene ugostiteljske kućice:
- Dimenzije: 2.8 x 1.8m bijele, bočni ulaz (za ugostiteljsku djelatnost)
Broj objekata koji se daju na korištenje je ograničen.
3. Naknada za korištenje
- Drvena ugostiteljska kućica
- Za pružanje ugostiteljskih usluga za vrijeme trajanja manifestacije (2.12.2023. – 7.1.2024.) utvrđuje se cijena u iznosu od 700 eura
U naknadu za korištenje je uključen priključak i trošak električne energije i odvoz otpada.
4. Jamčevina
Podnositelji zahtjeva koji sudjeluju na Ponovljenom javnom pozivu dužni su uplatiti jamčevinu za ozbiljnost ponude u iznosu od 100 eura za drvenu ugostiteljsku kućicu.
Jamčevina se uplaćuje na račun TZ Grada Požege otvoren kod Zagrebačke banke IBAN broj HR 7723600001102473727, s naznakom „Jamčevina – Advent u Požegi 2023.“
Za odabrane zakupnike jamčevina se uračunava u naknadu za korištenje, a zakupnicima koji nisu odabrani jamčevina se vraća u nominalnom iznosu bez kamata.
Preostali iznos zakupnine zakupnik je dužan uplatiti najkasnije do 24.11.2023. godine.
5. Organizacija manifestacije
Lokacija: park Pod gradom u Požegi
Radno vrijeme ugostiteljskih kućica (02.12.2023. – 07.01.2024.):
Obvezno radno vrijeme: petak i subota od 10,00 do 23,00 sata; nedjelja od 09,00 do 13,00 sati i od 17,00 do 22,00 sata; radnim danom sukladno odluci odabranog zakupnika i sukladno interesu posjetitelja uz prethodnu obavijest TZ Grada Požege.
Opcionalno radno vrijeme: svakim danom u vrijeme rada klizališta.
Odabrani zakupnik kućice mora poštivati navedeno radno vrijeme. Svako nepoštivanje radnog vremena i zatvaranje kućice unutar propisanog radnog vremena, daje TZ Grada Požege u pravo na jednostrani raskid Ugovora o zakupu, uz zadržavanje uplaćenog iznosa zakupnine.
6. Uvjeti sudjelovanja i odabir
Pravo sudjelovanja na Ponovljenom javnom pozivu imaju pravne i fizičke osobe s registriranom ugostiteljskom djelatnošću, s napomenom da ugostiteljske usluge pripremanja i usluživanja jela, pića i napitaka, pored ugostitelja i obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava, mogu pružati i pravne i fizičke osobe – obrtnici, koji nisu ugostitelji, uz obvezu isticanja tvrtke, odnosno naziva, isticanja i pridržavanja istaknutih cijena, izdavanja čitljivog i točnog računa za pruženu uslugu i isticanja na vidljivom mjestu oznake o zabrani usluživanja alkoholnih pića, drugih pića i/ili napitaka koji sadržavaju alkohol osobama mlađim od 18 godina te poštivanja te zabrane, sukladno odredbi članku 12. stavak 2. Zakona o ugostiteljskoj djelatnosti (“Narodne novine”, broj 85/15, 121/16, 99/18, 25/19, 98/19, 32/20 i 42/20).
Zakupnik ne smije imati dugovanja po osnovi davanja o kojima vodi Porezna uprava te dugovanja naspram Gradu Požegi i Turističkoj zajednici po bilo kojoj osnovi.
Zakupnik može istaknuti ponudu za jednu (1) adventsku kućicu.
Kriterij za izbor najpovoljnije ponude je sadržaj ponude koja mora biti sadržajno vezana uz Božićno-novogodišnje blagdane te dosadašnja sudjelovanja na manifestaciji i to:
- prigodni i raznovrsni meni/jelovnik (detaljan popis jela, pića, napitaka, deserta i ostalih jela) koji se boduje s 1 do 20 bodova,
- sudjelovanje na manifestacijama u organizaciji TZ Grada Požege koje se boduje s 10 bodova,
- sudjelovanje na ranijim izdanjima adventskih programa u gradu Požegi s 5 bodova.
TZ Grada Požege će sa svakim odabranim zakupnikom sklopiti Ugovor o zakupu adventske kućice.
TZ Grada Požege nije dužan davati posebna obrazloženja zbog izbora zakupnika i pri svemu ne snosi nikakvu odgovornost.
Natjecatelji su dužni ponudu dostaviti u zatvorenoj omotnici na adresu TZ Grada Požege: Turistička zajednica Grada Požege, Trg Sv. Trojstva 11, osobno ili preporučenom poštom. Na omotnici treba naznačiti adresu: TURISTIČKA ZAJEDNICA GRADA POŽEGE, Trg Sv. Trojstva 11, 34 000 Požega, uz naznaku «Ponuda za Ponovljeni javni poziv ADVENT U POŽEGI 2023.»
Ponude moraju biti zaprimljene u Turističkom uredu TZ Grada Požege najkasnije do 20.11.2023. godine do 15:00 sati, neovisno o načinu dostave. Ponude koje nisu potpune, pravovremene te koje ne udovoljavaju gore propisanim uvjetima neće se razmatrati.
Lista odabranih zakupnika objavit će se na web stranici Turističke zajednice Grada Požege do 22.11.2023. godine.
Raspored kućica utvrdit će se prema redoslijedu na listi odabranih zakupnika.
U slučaju da više zakupnika ostvare jednaki broj bodova, prednost ima zakupnik čija je ponuda ranije zaprimljena.
U slučaju da odabrani zakupnik odustane od ponude nakon objave liste odabranih zakupnika na web stranici Turističke zajednice Grada Požege, TZ Grada Požege zadržava uplaćenu jamčevinu, te može ponuditi sklapanje ugovora o zakupu adventske kućice slijedećem rangiranom.
Zakupniku čija ponuda nije prihvaćena ili zakupnik odustane od iste do kraja isteka roka za predaju ponude, uplaćena jamčevina se vraća na njegov žiro račun naveden u ponudi.
U slučaju da jedna ili više adventskih kućica, nakon provedenog Ponovljenog javnog poziva ostane slobodna, TZ Grada Požege zadržava pravo neposredne dodjele iste po pozivu ili zahtjevu uz ispunjenje gore propisanih uvjeta.
7. Podnošenje zahtjeva
Iskazivanje interesa obavlja se pisanim putem te prijava mora sadržavati:
1. naziv/ime i prezime (adresa sjedišta/prebivališta, OIB, ime i prezime odgovorne osobe, telefon, e-mail, broj žiro računa (IBAN) i naziv banke).
2. detaljni opis vrste ponude koja se nudi, asortiman robe, jela, pića, napitaka i drugih sadržaja.
Proizvodi i usluge u odnosu na koje je prihvaćena ponuda bitan su element Ugovora o zakupu adventske kućice, pa ukoliko zakupnik bude nudio proizvod i usluge različite od onih koje je naveo u svojoj ponudi, TZ Grada Požege može raskinuti Ugovor o zakupu adventske kućice uz zadržavanje uplaćenog iznosa te isključiti zakupnika iz predmetne manifestacije.
Uz ponudu je potrebno priložiti:
1. za pravne osobe: izvadak iz sudskog registra ili rješenje o upisu u sudski registar;
2. za obrtnike: izvadak iz obrtnog registra, obrtnica ili rješenje o upisu u obrtni registar (ponuda fizičke osobe obrtnika čiji obrt nije aktivan neće se razmatrati);
3. za obiteljska poljoprivredna gospodarstva: rješenje o upisu u upisnik obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava;
4. za slobodna zanimanja: rješenje o upisu u registar djelatnosti kod nadležnih tijela;
5. uvjerenje o plaćenim svim obvezama za koje evidenciju vodi Porezna uprava, ne starije od 30 dana; TZ Grada Požege samostalno provjerava stanje duga kod Grada Požege
6. dokaz o uplati jamčevine
7. potpisanu izjavu kojom prihvaćaju sve uvjete iz ovog Ponovljenog Javnog poziva (sadržano u obrascu ponude).
8. Obveze odabranog zakupnika
Odabrani zakupnik dužni su na pročelje adventske kućice vidno istaknuti naziv tvrtke/obrta/udruge/OPG-a i dr. pod kojim posluju, te o svom trošku prigodno ukrasiti adventske kućice blagdanskim ukrasima tijekom trajanja manifestacije.
Odabrani zakupnik je dužan održavati objekt i okolni prostor urednima i čistima te odlagati otpad na za to predviđeno mjesto.
Neposredno ispred adventske kućice za ugostiteljstvo odabrani zakupnik može postaviti najviše 4 visoka barska stola, najvećeg promjera 60 cm i 4 visoke barske stolice po svakom stolu, te koristiti dio s već postavljenim stolovima. Stolovi i stolice ne smiju na sebi imati reklamne poruke.
Odabranom zakupniku nije dopušteno na vanjskim površinama ispred kućice postavljati vlastite uređaje i opremu bez odobrenja TZ Grada Požege.
Odabrani zakupnik odgovoran je za svu štetu nastalu korištenjem kućice i pripadajuće opreme protivno njenoj namjeni i/ili ovom Ponovljenom javnom pozivu, bez obzira na to je li objekt koristio on ili koja druga osoba kojoj je omogućio da se istom koristi.
Objekt i opremu ustupljenu od strane TZ Grada Požege može koristiti samo odabrani zakupnik kojem je objekt ustupljen te isti nije dozvoljeno ustupiti trećim osobama na korištenje bez odobrenja Organizatora.
Predlaže se da djelatnici adventskih kućica za vrijeme radnog vremena budu prigodno odjeveni u duhu blagdana (kape Djeda Božićnjaka, pregače sa prigodnim ukrasima i slično).
Odabrani zakupnik je dužan, po završetku manifestacije, a najkasnije 09.01.2024. godine do 10 sati osloboditi kućicu od osoba i stvari i predati TZ Grada Požege stanju u kakvom ju je zaprimio.
Izabrani zakupnici su dužni svoju djelatnost uskladiti s pozitivnim zakonskim propisima RH, poštivati higijensko-tehničke uvjete kao i ishoditi prethodnu sanitarnu suglasnost te ostale suglasnosti nadležnih tijela ukoliko je potrebno za obavljanje djelatnosti te poštivati propise o javnom redu i miru i komunalnom redu, polazeći od posebnosti ove manifestacije. U slučaju da inspekcijski ili neki drugi nadzor nadležnih tijela utvrdi nepravilnosti u poslovanju odabranih zakupnika adventske kućice TZ Grada Požege ne snosi nikakvu odgovornost za isto.
DIREKTORICA TZ GRADA POŽEGE
Mirna Šimunović Svoboda, mag.pol.