Turistička zajednica Grada Požege objavljuje
P O Z I V
za iskaz interesa za izlaganje, prezentaciju i prodaju proizvoda na Uskršnjem sajmu u Požegi
I.
Uskršnji sajam održat će se u Šetališnoj zoni – Cehovska ulica, Ulica Dragutina Lermana, Ulica sv. Florijana u Požegi. Vrijeme održavanja Uskršnjeg sajma je petak 7. travnja 2023.g. od 9,00 do 18 sati i dana 8. travnja 2023.g. od 9,00 do 14,00 sati.
II.
Turistička zajednica Grada Požege, kao organizator sajma, poziva sve zainteresirane: trgovačka društva, obrte, OPG- ove i ostale pravne i fizičke osobe zainteresirane da po općim i posebnim uvjetima dostave prijavnicu za drveni štand tijekom održavanja manifestacije.
III.
Prijavnica se dostavlja za:
- Drveni štand – Šetališna zona – Cehovska ulica, Ulica Dragutina Lermana, Ulica sv. Florijana u Požegi
IV.
Zainteresirani su dužni dostaviti svoju prijavnicu s prihvaćenim općim i posebnim uvjetima najkasnije do 31. ožujka 2023. godine, putem pošte, neposredno u Turističku zajednicu Grada Požega (Trg Svetog Trojstva 11) ili na e-mail: tz-pozega@outlook.com.
V.
Prijavnice koje ne ispunjavaju tražene uvjete, koje nisu dostavljene u traženom obliku i sadržaju ili nisu dostavljene u propisanom roku neće se razmatrati, niti uvrstiti u program izlaganja, prezentacije i prodaje proizvoda i usluga na Uskršnjem sajmu u Požegi.
TZ Grada Požege
Mirna Šimunović Svoboda, direktorica Turistička zajednice
VAŽNE INFORMACIJE ZA IZLAGAČE:
OPĆI I POSEBNI UVJETI
U svrhu pripreme i organizacije Uskršnjeg sajma potrebno je uplatiti kotizaciju u iznosu od 25,00 eura (188,36 HRK ) za štand na račun organizatora Turističke zajednice Grada Požege otvoren kod Zagrebačke banke IBAN broj HR 7723600001102473727. Fiksni tečaj konverzije kune u euro: 1 euro = 7,53450 kuna.
Turistička zajednica Grada Požege se obvezuje osigurati sljedeće:
- Promociju „Uskršnjeg sajma“ u Požegi
- Osigurati korištenje gradske površine; prostor za izlaganje – drveni štand
Svi izlagači moraju imati registriranu proizvodnju proizvoda koje izlažu.
- Pravne osobe/ izvadak iz sudskog registra
- obrtnici / izvadak iz obrtnog registra, obrtnica ili rješenje o upisu u obrtni registar
- udruge / rješenje državne uprave
- obiteljska poljoprivredna gospodarstva /rješenje o upisu u upisnik obiteljskih gospodarstva ; rješenje za Upis u upisnik dopunskih djelatnosti na OPG-u
- domaća radinost / rješenje o upisu domaće radinosti
- slobodna zanimanja / rješenje o upisu u registar djelatnosti kod nadležnog tijela
- potvrdu o članstvu u neku od strukovnih udruga (HDLU, ULUPUH, LUV itd.)
- kopija rješenja o obvezniku plaćanja trošarine (za prodaju alkohola i alkoholnih pića)
- kopija potpisnog kartona ili dokumenta koji izdaje nadležno tijelo kojim je vidljiva ovlaštena osoba za potpisivanje ugovora , kopiju osobne iskaznice ovlaštene osobe
- Zakonom o trgovini. u članku 5. i 16. propisane su nove obveze za OPG gdje mora svaki dan voditi evidenciju robe kao neku vrstu otpremnice i mora ju imati sa sobom na štandu
- Na svakoj kućici treba biti istaknut naziv izlagača (tvrtka, obrt, OPG, udruga) te cjenik proizvoda.
- Cijena proizvoda koji se prodaju u slobodnom (rasutom) stanju mora biti istaknuta u kunama za jedinicu mjere proizvoda – kn/kg, te je za prodaju istih potrebno imati i ovjereno mjerilo – vagu
- Roba namijenjena prodaji mora imati obavijest o proizvodu
- Svi izlagači proizvoda moraju ispunjavati uvjete propisane Zakonom o fiskalizaciji u prometu gotovinom (NN 133/12)
- Svi izlagači proizvoda koji izlažu alkoholna pića ili proizvode koji sadrže alkohol moraju ispunjavati uvjete prema Zakonu o zajedničkoj organizaciji tržišta poljoprivrednih proizvoda i posebnim mjerama i pravilima vezanim za tržište poljoprivrednih proizvoda (NN 82/13) te Pravilniku o jakim alkoholnim pićima (NN 61/09, 141/09, 86/11, 104/11 i 118/11)/
- Izlagači koji izlažu – prodaju hranu životinjskog porijekla (sir, med, suhomesnate proizvode ) moraju imati veterinarski kontrolni broj ( VKB ).
- Subjekti u poslovanju s hranom moraju biti registrirani, osoblje mora imati sanitarne iskaznice i „higijenski minimum“.