Turistička zajednica Grada Požege objavljuje

P  O  Z  I  V

za iskaz interesa za izlaganje, prezentaciju i prodaju proizvoda i usluga na Božićnom sajmu koji će se održati na Trgu svete Terezije od 21. do 23. prosinca 2023. godine

I.

Turistička zajednica Grada Požege kao organizator Božićnog sajma poziva sve zainteresirane: trgovačka društva, obrte, udruge građana, OPG – ove i ostale zainteresirane da po općim i posebnim uvjetima dostave ponudu za izlaganje, prezentaciju i prodaju adventski prigodnih proizvoda i usluga.

II.

 Prijavnica se dostavlja za:

  • Drveni štand

na lokaciji Trg svete Terezije, od 21. do 23. prosinca 2023. godine

III.

Zainteresirani su dužni dostaviti svoju prijavnicu  najkasnije do 10. prosinca 2023. godine putem pošte,  neposredno u Turističku zajednicu Grada Požege, na adresu Požega, Trg Sv. Trojstva 11 ili na e-mail: tz-pozega@outlook.com.

IV.

Pri odabiru izlagača bodovat će se raznovrsnost ponude i kvaliteta iste.

TZ Grada Požege zadržava pravo odabira izlagača/prodavača kao i određivanje pozicije prodajnih mjesta, pri čemu nije dužna davati posebna obrazloženja i prema tome ne snosi nikakvu odgovornost prema prijaviteljima.

V.

Ponude koje ne ispunjavaju tražene uvjete, koje nisu dostavljene u traženom obliku i sadržaju ili nisu dostavljene u propisanom roku neće se razmatrati niti uvrstiti u program izlaganja, prezentacije i prodaje proizvoda i usluga na „Božićnom sajmu“.

TZ Grada Požege

Mirna Šimunović Svoboda

direktorica Turistička zajednice

VAŽNE  INFORMACIJE  ZA  IZLAGAČE:

OPĆI I POSEBNI UVJETI

U svrhu pripreme i organizacije Božićnog sajma potrebno je uplatiti kotizaciju u iznosu od

  • 30,00 eura za štand

na račun organizatora Turističke zajednice grada Požege otvoren kod Zagrebačke banke IBAN broj HR 7723600001102473727. Fiksni tečaj konverzije kune u euro: 1 euro = 7,53450 kuna.

Izlagači sa humanitarnim aktivnostima oslobođeni su plaćanja kotizacije.

Turistička zajednica Grada Požege se obvezuje osigurati slijedeće:

  • Promociju „Božićnog sajma“ u Požegi 
  • Osigurati korištenje gradske površine; prostor za izlaganje – drveni štand

Svi izlagači moraju imati registriranu proizvodnju proizvoda koje izlažu. 

  • Pravne osobe/ izvadak iz sudskog registra
  • obrtnici / izvadak iz obrtnog registra, obrtnica ili rješenje o upisu u obrtni registar
  • udruge / rješenje državne uprave
  • obiteljska poljoprivredna gospodarstva /rješenje o upisu u upisnik obiteljskih gospodarstva ; rješenje za Upis u upisnik dopunskih djelatnosti na OPG-u
  • domaća radinost / rješenje o upisu domaće radinosti 
  • slobodna zanimanja / rješenje o upisu u registar djelatnosti kod nadležnog tijela 
  • potvrdu o članstvu u neku od strukovnih udruga (HDLU, ULUPUH, LUV itd.)
  • kopija rješenja o obvezniku plaćanja trošarine (za prodaju alkohola i alkoholnih pića)
  • kopija potpisnog kartona ili dokumenta koji izdaje nadležno tijelo kojim je vidljiva ovlaštena osoba za potpisivanje ugovora , kopiju osobne iskaznice ovlaštene osobe
  • Zakonom o trgovini. u članku 5. i 16. propisane su nove obveze za OPG gdje mora svaki dan voditi evidenciju robe kao neku vrstu otpremnice i mora ju imati sa sobom na štandu
  • Na svakoj kućici treba  biti  istaknut naziv izlagača  (tvrtka, obrt, OPG, udruga) te cjenik proizvoda.
  • Cijena proizvoda koji se prodaju u slobodnom (rasutom) stanju mora biti istaknuta u kunama za jedinicu mjere proizvoda – kn/kg, te je za prodaju istih potrebno imati i ovjereno mjerilo – vagu
  • Roba namijenjena  prodaji  mora  imati  obavijest o proizvodu
  • Svi izlagači proizvoda moraju ispunjavati uvjete propisane Zakonom o fiskalizaciji u prometu gotovinom  (NN 133/12)
  • Svi  izlagači proizvoda  koji izlažu alkoholna pića ili proizvode koji sadrže alkohol  moraju ispunjavati uvjete prema Zakonu o zajedničkoj organizaciji tržišta poljoprivrednih proizvoda i posebnim mjerama i pravilima vezanim za tržište poljoprivrednih proizvoda (NN 82/13) te Pravilniku o jakim alkoholnim pićima (NN 61/09, 141/09, 86/11, 104/11 i 118/11)/
  • Izlagači  koji  izlažu –  prodaju  hranu  životinjskog  porijekla (sir, med, suhomesnate proizvode ) moraju  imati  veterinarski  kontrolni  broj  ( VKB ).
  • Subjekti u poslovanju s hranom moraju biti registrirani, osoblje mora imati sanitarne iskaznice i „higijenski minimum“.
Skip to content